top of page

FAQ

We hebben de meest gestelde vragen en antwoorden voor je op een rijtje gezet.

SHIPPING

Verzendings tijden Netherlands: Next-Day (before 22:00) Germany, Belgium: 1-2 Days France: 1-3 Days Rest of EU: 2-5 Days Express Shipping is for free on orders over €75 Alle zendingen worden bijgehouden. Je ontvangt je volggegevens per e-mail.

Meer over verschepen BESTELVERWERKING Indien je artikel op voorraad is, sta dan 24-48 uur toe om je bestelling te verwerken nadat de betaling is ontvangen en verwerkt. Houd er rekening mee dat er tijdens drukke verkoopperiodes of bij de lancering van nieuwe productreeksen kleine vertragingen kunnen optreden. Wij waarderen je geduld gedurende deze tijd! Zodra het verzonden is, ontvang je een e-mail met trackinginformatie om je bestelling naar de bestemming te volgen. Let op: er wordt niet verzonden tijdens weekends of op feestdagen. VERVOERDERS De vervoerder die je pakket zal bezorgen, is afhankelijk van de lokale postvervoerder in jouw land of dit wordt vermeld bij de verzendmethode. BELASTINGEN & HEFFINGEN Klanten zijn verantwoordelijk voor alle van toepassing zijnde invoerrechten en kosten. Alle nabestellingen, op maat gemaakte artikelen en "op bestelling gemaakte" bestellingen worden verzonden als DDU, "rechten en belastingen onbetaald", rechtstreeks van onze juweliers buiten de EU. Wij innen de btw, rechten en/of belastingen niet en kunnen niet voorspellen wat de geschatte kosten zullen zijn. Om je pakket te ontvangen, moeten er extra kosten worden betaald om de douane te klaren. Aangezien we naar meer dan 50 landen verzenden, kunnen sommige landen aanvullende kosten vereisen die bij aflevering worden betaald (COD - Betalen bij aflevering). In dat geval worden de kosten aan de lokale vervoerder betaald. Panic Wave Stickers int geen kosten en heeft geen controle over de kosten die lokale overheden in rekening brengen. EIGENDOM EN RISICO Om snelle verzendtijden te garanderen, kunnen we eenmaal je bestelling is geplaatst geen wijzigingen aanbrengen of de bestelling annuleren. Als je een fout hebt gemaakt in het afleveradres, neem dan onmiddellijk contact met ons op via e-mail op ticketpanicwave@gmail.com. Elke door ons gespecificeerde leveringsdatum of -tijd is slechts een beste schatting en Panic Wave Stickers is niet aansprakelijk voor enig verlies of schade die je lijdt als gevolg van redelijke of onvermijdelijke vertragingen in de levering. Eenmaal verzonden neemt Panic Wave Stickers geen verantwoordelijkheid voor verlies of beschadiging van items tijdens het transport. In het onwaarschijnlijke geval dat je bestelling niet binnen de verwachte levertijd wordt ontvangen.

ORDERS

Ik heb zojuist een verkeerde item / groote ontvangen In het onwaarschijnlijke geval dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen, stuur ons dan een e-mail naar ticketpanicwave@gmail.com met de volgende informatie om ervoor te zorgen dat we dit snel en efficiënt voor je kunnen oplossen: Je bestelnummer De naam van het artikel dat je niet hebt ontvangen De naam van het artikel dat je in plaats daarvan hebt ontvangen Een duidelijke foto van het artikel dat je hebt ontvangen, inclusief logo Zodra we bovenstaande informatie hebben ontvangen, zal ons klantondersteuningsteam dit zo snel mogelijk voor je oplossen!

Hoe kan ik me bestelling veranderen? We kunnen geen wijzigingen aanbrengen in je bestelling nadat je op de knop 'bestelling plaatsen' hebt geklikt. Dit omvat het volgende: Het wijzigen van het artikel of de maat Aflever-/factuuradres Het toevoegen van items aan je bestelling Verzendmethode Je kunt echter proberen de bestelling te annuleren door ons een bericht te sturen, omdat je bestelling mogelijk nog niet is verwerkt.

PAYMENTS AND PROMOTIONS

Betalings opties & promoties Onze betaalmethoden zijn onder andere: PayPal, Creditcards, Apple Pay, Sofort, Klarna Afterpay, IDeal, Belfius, EPS, Giropay. We accepteren geen bankoverschrijvingen. Mis je jouw betaalmethode? Neem contact met ons op via ticketpanicwave@gmail.com. Promoties Uitverkoopartikelen zijn definitief en zijn uitgesloten van alle kortingscodes op de site, tenzij dit specifiek is vermeld.

LIFETIME WARRENTY

RETURNS AND REFUNDS

Hoe breng ik iets terug / ruil mijn bestelling? Verkeerde maat? Wil je iets anders? Of wil je gewoon een terugbetaling? Heel eenvoudig. Ga gewoon naar onze Retourportaal om je retour te regelen. Omruilbare items worden gratis geaccepteerd tot 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling.

Wanner ontvang ik mijn terugbetaling / ruil bestelling? Voor Terugbetalingen: We streven ernaar om je terugbetaling te verwerken binnen 5 werkdagen na ontvangst in ons magazijn. Nadat we je terugbetaling hebben verzonden, ontvang je een e-mailmelding. Houd er rekening mee dat het nog eens 5 werkdagen kan duren voordat de fondsen op je rekening worden bijgeschreven. Deze verwerkingstijd is afhankelijk van je bank, dus neem rechtstreeks contact met hen op als er 5 werkdagen zijn verstreken en je de fondsen niet hebt ontvangen. Voor Omruilingen: We streven ernaar om je nieuwe omruilbestelling binnen 5 werkdagen te verzenden nadat je retourzending in ons magazijn is ontvangen. Je ontvangt een melding met de gegevens van je nieuwe bestelling via e-mail.

Hoe volg ik me bestelling? Heb je een Panic Wave-account? Heel eenvoudig! Log in op je account via de online winkel, controleer de vervullingsstatus bij je recente bestelling. Als de bestelling is vervuld, klik je op de bestelinformatie en daar vind je de trackinginformatie. Ik heb nog geen Panic Wave-account Zodra je bestelling is vervuld, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met je trackinggegevens. Je kunt je bestelling vervolgens volgen via de trackinglink in de e-mail. Als je nog geen e-mail hebt ontvangen, geen zorgen! Je bestelling wordt meestal binnen 2-3 dagen verzonden. Vraag over de levering? Geen probleem! Stuur gewoon een e-mail naar ticketpanicwave@gmail.com.

Garantie dekking Panic Wave Stickers staat garant voor alle Sticker- en Vinylproducten tegen fabricagefouten in materialen en vakmanschap bij normaal gebruik door de consument gedurende de levensduur van de klant. Deze garantie dekt niet: Overmatige slijtage Gebrek aan zorg Verlies of diefstal

Hoe werkt de levenslange dekking PANIC WAVE is toegewijd aan het leveren van de hoogste standaard van stickers, daarom bieden we een levenslange garantie voor alle aankopen van stickers en vinyl. Deze garantie geeft je recht op een eenmalige vervanging van het artikel. Als we om welke reden dan ook het artikel niet meer hebben, mag je je artikel omruilen voor een ander van gelijke of lagere waarde. Deze garantie komt te vervallen bij problemen als gevolg van gebruik (bijvoorbeeld slijtage, krassen, per ongeluk breken, waterschade, langdurige vervaging, enz.). De verzend- en verwerkingskosten zijn niet inbegrepen bij garantievervangingen. Gedurende deze garantieperiodes, als er een defect optreedt in het product en dit wordt door PANIC WAVE beschouwd als een fabricagefout, volg dan de instructies voor het retourneren van het product. PANIC WAVE zal, naar eigen keuze en voor zover toegestaan door de wet, hetzij het product repareren met nieuwe of gereviseerde onderdelen het product vervangen door een nieuw product dat gelijkwaardig is aan het te vervangen product je volledig of gedeeltelijk het aankoopbedrag van het product terugbetalen PANIC WAVE heeft geen verplichting om te repareren, te vervangen of terug te betalen totdat het defecte product is teruggestuurd naar ons magazijn. Een vervangend product neemt de resterende garantie van het oorspronkelijke product over. Bij een teruggave wordt het teruggestuurde product eigendom van PANIC WAVE. Het verkrijgen van garantieservice Voor specifieke instructies over hoe je garantieservice kunt verkrijgen voor je PANIC WAVE-product, of vragen of je product gedekt is, neem je contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail op ticketpanicwave@gmail.com. Uitsluitingen en beperkingen Deze beperkte garantie is alleen van toepassing op massief gouden en vergulde sieraden die zijn vervaardigd door PANIC WAVE. Deze beperkte garantie is niet van toepassing op schade veroorzaakt door: slijtage ongeval misbruik verkeerd gebruik verkeerd gebruik gebruik van niet-PANIC WAVE-producten Stel je PANIC WAVE-stickers niet bloot aan agressieve chemicaliën of omgevingen, omdat deze de uitstraling van het product kunnen veranderen. Hieronder vallen, maar zijn niet beperkt tot: vloeibare zilverpoets zwembaden jacuzzi's zout water spa's douches / baden Slaap niet met het sieraad. Raadpleeg de schoonmaak- en verzorgingsinstructies voor aanvullende informatie over het verzorgen en beschermen van je PANIC WAVE-product. Het niet opvolgen van deze instructies kan worden beschouwd als misbruik, verkeerd gebruik of verkeerde toepassing van je PANIC WAVE-product.

Wat zijn de retour kosten? Retouren zijn op eigen kosten, afhankelijk van de koerier en het land waarvandaan je je pakket retourneert.

Retour Beleid 100% Veilig. Dat is ons motto. Als je iets hebt gekocht bij PANIC WAVE, maar: De juiste producten of maatvoering niet hebt ontvangen, of Je producten niet binnen de gegarandeerde levertijd (30 dagen) hebt ontvangen, dan krijg je een volledige terugbetaling van ons. Echter, we kunnen je geen volledige terugbetaling geven onder de volgende omstandigheden: Je PANIC WAVE-bestelling is niet aangekomen vanwege factoren die binnen jouw controle vallen (bijvoorbeeld: je hebt ons het verkeerde verzendadres gegeven), of Je PANIC WAVE-bestelling is niet aangekomen als gevolg van omstandigheden buiten de controle van PANIC WAVE (bijvoorbeeld: niet vrijgegeven door de douane, een tornado of andere natuurrampen, pandemieën), of Je bestelling is geplaatst met korting of tijdens een sale. In dit geval kun je nog steeds het bedrag van je bestelling omzetten naar andere producten.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen Afhankelijk van de dienst en het land waarmee je je artikel(en) retourneert, kan het meestal tot 21 werkdagen duren (exclusief weekends en feestdagen) voordat het wordt bezorgd en verwerkt door ons retourteam. Als je retourzending als bezorgd is gemarkeerd, blijf dan rustig zitten. Ons retourteam neemt contact met je op via e-mail zodra de retourzending is verwerkt om je terugbetaling te bevestigen.

NOG STEEDS HULP NODIG?

Kon u niet het antwoord vinden dat u nodig had? Onze Klanten Service is hier om te helpen!

E-mail ons op

ticketpanicwave@gmail.com

bottom of page